سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ انبار بلور و شیشه در خیابان فدائیان اسلام تهران در آتش سوخت


ایرنا/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار مواد پلاستیکی، شیشه و بلور در خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان آتش گسترده مهار شد.

سید جلال ملکی، افزود: در ساعت 20:44شب گذشته آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام کوچه عظیمی به سامانه 125 اعلام و ماموران هفت ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، فوماتیک و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: انباری به وسعت یک هزار و 300 متر مربع مسقف که مقدار زیادی مواد پلاستیکی، شیشه و بلور تا سقف ها و بصورت نا ایمن چیده شده بود دچار آتش سوزی گسترده شد.

ملکی با بیان اینکه شعله های آتش از فاصله دور قابل رویت بود و دود زیادی محل حادثه را فرا گرفته بود افزود: آتش نشانان به دلیل وجود دود زیاد در محل حادثه عملیات سخت و دشواری را آغاز کردند.

وی گفت: آتش نشانان از روی سقف ها و پایین عملیات را خاموش و در ساعات اولیه موفق شدند آتش را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عملیات لکه گیری، تخلیه دود و جابجایی اجناس این انبار ساعت ها بطول انجامید و با توجه به وزش باد در محل و احتمال ایجاد آتش یک گروه آتش نشانی هنوز در محل مستقر هستند.

وی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات سنگین مالی به این انبار وارد شد.

ملکی گفت: علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.


ویدیو مرتبط :
اطفای حریق انبار آتش گرفته در خیابان فداییان اسلام