جوانرود با تمام جاذبه‌هایش، مملو از گردشگران نوروزی است


فرماندار شهرستان جوانرود گفت: شهرستان جوانرود با تمام جاذبه‌هایی که برای گردشگران دارد، همه ساله در ایام نوروز مملو از گردشگران و مسافرین نوروزی می‌شود.

آرش لهونی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: جاذبه های متعدد گردشگری، آب و هوای بکر و موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان موجب شده که هر سال تعداد زیادی از گردشگران جوانرود را به عنوان مقصد گردشگری خود برگزینند.

وی خاطرنشان کرد: وجود ده ها اثر تاریخی، باستانی و گردشگری، طبیعت منحصر به فرد بکر و زیبا، مراکز خرید، اماکن دیدنی و گردشگری و چشم اندازهای زیبا، این شهر را در چند سال اخیر به یکی از قطب های مهم گردشگری در غرب کشور تبدیل کرده است.

فرماندار جوانرود همچنین از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران اندیشیده شده است.

لهونی افزود: تمیدات لازم برای استقبال، اسکان و ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی انجام شده و همه دستگاه‌های خدماتی عضو ستاد خدمات سفر در این ایام آمادگی کامل را برای خدمات رسانی به گردشگران دارند.

وی تصریح کرد: امسال 10 مدرسه با ظرفیت 120 کلاس، خانه معلم، مهمانسراها، سالن های ورزشی وسویت های شخصی برای اسکان مسافران نوروزی در نظرگرفته شده است.

فرماندار جوانرود تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر باید به منظور پذیرایی مناسب و شایسته از گردشگران نوروزی تمام توان خودرا به کار گیرند.

لهونی خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی نوروز با همکاری ادارات ذیربط تشکیل شده است و به صورت مستمر بر واحدهای اقامتی، رستوران ها و مجتمع های بین راهی نظارت می کنند.

وی یادآورشد: این تیم‌ها ضمن کنترل بازار در خصوص قیمت ها و همچنین کنترل کیفی موادغذاییف بر وضعیت بهداشتی و اماکن خدماتی شهرستان نیز نظارت می کنند.

فرماندار جوانرود گفت: شهرستان جوانرود گنجینه ای از جلوه ها و جاذبه های تاریخی و طبیعی است که علاوه بر ساکنان بومی خود برای آن عده از هموطنانی که این سرزمین را برای گذراندن تعطیلات عید نوروز برگزیده‌اند همه ساله خاطره‌هایی شیرین و به یادماندنی رقم می زند.

لهونی خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی، جاذبه های گردشگری شروینه و سفید برگ، سراب سرود، نوئل، چشمه میران وحوری آباد، بوستان شهدای دفاع مقدس ، آبشار و جاذبه های گردشگری سیاران نهراب و آثار تاریخی همچون تپه چنگیزخان، نقاره خان و صفی خان و فرهنگ و آداب و رسوم مردم از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان جوانرود است.

خبرنگار: 4

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نظر گردشگران خارجی درباره جاذبه‌های گردشگری شهر یزد