سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سوختن 17 خانه کپری در ایرانشهر بر اثر نشت کپسول گاز


حوادث/ سوختن 17 خانه کپری در ایرانشهر بر اثر نشت کپسول گازایرنا/ فرماندار ایرانشهر گفت: نشت کپسول گاز 17 خانه کپری در سرکهوران ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان را به آتش کشید و خاکستر کرد.

نبی بخش داوودی اظهار داشت: این حادثه عصر روز گذشته بر اثر نشت کپسول گاز در منطقه سرکهوران از توابع بخش مرکزی ایرانشهر رخ داد.
وی تاکید کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما وسایل موجود در خانه های کپری از جمله یخچال، کولر، لوازم آشپزخانه و رختخواب کاملا در آتش سوختند.
وی گفت: حضور به موقع ماموران آتش نشانی از وارد شدن خسارت به باغ ها و دام های مردم منطقه جلوگیری کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر نیز اظهار داشت: این حادثه بیش از 800 میلیون ریال به ساکنان خانه های کپری در منطقه سرکهوران خسارت زد.
خان محمد بامری افزود: تاکنون 17 تخته چادر همراه با پتو، ظروف، چراغ، لوازم بهداشتی، کلمن آب، کنسروجات و نان میان آسیب دیدگان توزیع شده است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انفجار خانه بر اثر نشت گاز !!!!