چهره ها/ پست اینستاگرامی چاوشی از آلبوم جدیدش


چهره ها/ پست اینستاگرامی چاوشی از آلبوم جدیدش

مشرق/ محسن چاوشی در اینستاگرام خود نوشت:
محسن چاوشی همواره درصدد تهیه آلبومی است که در آن تمامی استانداردهای مد نظرش را پیاده کند و بر مبنای روحیه سرکش و عصیان گری که در وجود او نهفته، آنچه باب میلش بوده را بسازد. اما فضای حاکم بر موسیقی به گونه ای است که اغلب از طرف عوامل تولید، این اجازه تام به مولف داده نمی شود. با این حال چاوشی در این بحبوحه به تدریج با انتشار هر آلبوم جدید به ایده آل خود نزدیک تر شد. کما اینکه پاروی بی قایق آلبومی بود که در اکثر موارد ایدئولوژی محسن چاوشی بر تفکرات تولید و انتشار غلبه کرد و شدیدا مورد استقبال هم قرار گرفت.
اما "امیر بی گزند" از این حیث دریچه ای متفاوت تر از درونیات محسن چاوشی خواهد بود. چاوشیِ امیر بی گزند، حال دیگری است حل شده در حالی شگرف، آن هم در دنیایی سراسر عجیب و البته غریب که راوی حرف های دیگری از جنس دیگری ست. فارغ از کیفیت فوق العاده بالای موسیقی این آلبوم (که تحت نظارت شبانه روزی محسن چاوشی و همکارانش بوده) باید امیر بی گزند بیاید تا مخاطب؛ دغدغه های محسن چاوشی را در تک تک سلول های خود حس کند و مخاطبِ سهمی از این حرف ها باشد. آن زمان متوجه می شوید که چرا هنرمند مورد علاقه تان تاکید کرده که این آلبوم دربرگیرنده اصلی ترین حرف ها و البته دغدغه های باطنىِ اوست.
امیر بی گزند مجموعه ای است که بیشترین احترام را برای مخاطب قائل است، آن هم در روزگاری که دیگر برای ساخت آثار موسیقی زمان و هزینه چشمگیری در نظر گرفته نمی شود. امیر بی گزند با بهره گیری از غنی ترین اشعار کلاسیک، ترانه های پر محتوا و حضور توانمندترین موزیسین های کشور، بسته ای ارزشمند را پیشکش حضورتان خواهد کرد. امید است این اثر علاوه بر لذت های شنیداری برای شما، راوی رسالت کلام باشد و شعر و وسواس سازندگانش در ارائه غذای خوب به عنوان بسته ای فرهنگی و البته هنری.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آخرین پست اینستاگرامی یکی از قربانیان سرشناس حادثه منا