فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه كتاب در شهر آفتاب برازنده ایران است


حجت الاسلام محمدعلی مهدوی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، افزود: شهر آفتاب از لحاظ مكانی و تردد برای افراد شهرستانی راحت بوده و بسیاری از كسانی كه سال های گذشته به دلیل مشكلات ترافیكی به نمایشگاه نمی آمدند امسال به راحتی توانستند به نمایشگاه كتاب بیایند.
وی با بیان اینكه از همان آغازین روزهای گشایش نمایشگاه، شهر آفتاب با جمعیت زیادی مواجه شد، اظهار كرد: ایجاد امكانات و تسهیلات لازم كه شهرداری تهران برای بازدیدكنندگان مهیا كرده، بسیاری از مشكلات تردد را برطرف و در واقع تلاش های آنان ستودنی است.
عضو هیات علمی دانشگاه پردیس قم با اشاره به حضور چشمگیر كتاب های خارجی از جمله عربی در بخش بین الملل بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه كتاب های بخش عربی بیشتر از سال های گذشته در غرفه های بین الملل چیده شده و در واقع حجم قابل توجهی از آنها مورد بازدید مخاطبان قرار گرفته است.
وی با بیان اینكه امسال ناشران خارجی در مكانی مناسب اسكان داده شده اند تصریح كرد: این در حالی است كه در سال های گذشته در محل برگزاری نمایشگاه كتاب (مصلی) به دلیل كوچك بودن مكان، مشكلات بسیاری وجود داشت.
مهدوی راد اظهار امیدواری كرد كه تمام نمایشگاه های بین المللی در شهر آفتاب برگزار شود زیرا مكانی در خور برای برگزاری این نمایشگاه ها از جمله كتاب است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**9022**3061**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب