علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



انفجارمنزل بر اثر نشت گاز در اصفهان دو نفر را راهی بیمارستان کرد


بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نشت گاز و انفجار در منزل مسكونی امروز منجر به تخریب و خسارت شدید به منازل همجوار شد.

وی بیان داشت: صدای انفجار مهیب در شهرك شهید كشوری باعث شد تا شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی تماس گرفته و درخواست كمك کنند كه بلافاصله اكیپ‌های عملیاتی سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شوند تا از هرگونه گسترش احتمالی حریق و تخریب آپارتمان جلوگیری کنند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه كه در طبقه دهم ساختمان مسكونی قرار داشت و علت آن بی‌احتیاطی كارگران در حال كار و نشت گاز و رسیدن به شعله و انفجار بوده است تمام ساختمان را از سکنه تخلیه و با قطع گاز و برق از بروز حوادث جانبی پیشگیری کردند.

وی اظهار داشت: در این حادثه دو كارگر در حال كار دچار سوختگی شدند كه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بزرگزاد اعلام کرد: اهمیت حادثه و حریق در ساختمان‌های بلند دارای ضریب زیادی است زیرا گسترش سریع حریق و درگیر کردن منازل مسكونی اطفای آتش سوزی را با مشكل مواجه می‌سازد و همچنین در صورت بروز حادثه‌های انفجار و تخریب ساختمان، تعداد زیادی از ساكنین تحت تاثیر حادثه قرار خواهند گرفت.


ویدیو مرتبط :
انفجار خانه بر اثر نشت گاز !!!!