ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراض شدید مهاجری به داور/خوش و بش کادر فنی دو تیم قبل از شروع بازی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نفت تهران و پدیده مشهد در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار تا پایان نیمه اول با برتری 2 بر صفر نفت تهران در جریان است.

*قبل از شروع بازی علیرضا منصوریان سمت نیمکت پدیده مشهد رفت و با کادر فنی این تیم به خوش و بش پرداخت.

*محسن یوسفی، احمد آل‌نعمه، معین عباسیان و رضا ناصحی قبل از شروع بازی به سمت علیرضا منصوریان رفتند و از این مربی رخصت گرفتند.

*در اتفاقی جالب، بازی امروز یک دقیقه زودتر از موعد مقرر و طبق ساعت ورزشگاه ساعت 17 و 29 دقیقه آغاز شد.

*علی چینی مربی نفت تهران که بازی‌های این تیم را معمولا از روی سکوها تماشا می‌کرد در این دیدار روی نیمکت نشسته است.

*در دقیقه 30 بازی داور به سود پدیده اعلام خطا کرد که رضا مهاجری اعتقاد داشت بازیکن این تیم باید کارت زرد بگیرد و به همین خاطر به شدت علیه داور اعتراض کرد.

*در دقیقه 28 بازی توپی روی دروازه نفت آمد که میلاد ذکی‌پور در زدن توپ تعلل کرد که این مسئله با اعتراض شدید سید جلال حسینی هم‌تیمی این بازیکن روبه‌رو شد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
خوش و بش سوارز و جرارد ییش از شروع بازی بارسا و ال ای