سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به گزارش برخی کاربران، نوار شیشه ای پشت نکسوس 6P از مقاومت اندکی برخوردار است


به گزارش برخی کاربران، نوار شیشه ای پشت نکسوس 6P از مقاومت اندکی برخوردار است

گوگل توسط همکاری با هوآوی قادر به ساخت تلفن همراهی به نام نکسوس 6P شد؛ محصولی که اعلاترین نکسوس ساخته شده تا کنون به شمار می رود، هم از نظر سخت افزار قدرتمند و هم از نظر کیفیت ساخت.

اما بر اساس گزارشات اخیر، این موبایل آنقدرها که باید، با کیفیت ساخته نشده و قسمت شیشه ای و مشکی رنگی که در برگیرنده لنز دوربین است، از پایداری و استحکام مناسبی برخوردار نیست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشات برخی کاربران در انجمن های آنلاین وب سایت Reddit، گفته شده که برآمدگی پشتی نکسوس 6P که در واقع همان بخش شیشه ای است، بدون صدمه جدی و ضربه ای سخت، با ترک خوردن رو به رو شده است. در این میان یک کاربر حتی گزارش داده که دستگاه صرفا روی میز بوده و با این حال، قسمت پشتی شکسته شده است.

6p_black_glass_2

در روزهای اخیر اما همین مسئله باعث شده تا کاربران احتمال های مختلف برای روی دادن این مشکل را بررسی کنند. اکنون گفته می شود که به علت شیشه ای بودن این بخش، پس از داغ شدن پشت تلفن همراه بعد از استفاده از آن، شیشه منقبض و منبسط شده و همین موضوع باعث می شود که پس از چند روز استفاده، بخش شیشه ای با فشاری اندک شکسته شود. این در حالیست که اگر تلفن همراه داغ شده باشد و این گرما به بخش شیشه ای هم منتقل شود، پس از گذاشته شدن موبایل بر سطح میزی سرد، احتمال شکسته شدن این قسمت افزایش پیدا می کند.

در این میان باید اشاره کرد که اگرچه شیشه پشتی نکسوس از گوریلا گلس ۴ است اما در هر صورت، اجسام شیشه ای به طور کلی منبسط و منقبض می شوند. باید دید راهکار گوگل و هوآوی برای این مشکل چیست و به طور کلی در آینده و پس از فروش بیشتر اسمارت فون یاد شده، آیا کاربران بیشتری با این مسئله رو به رو خواهند شد یا این مورد صرفا مربوط به چند کاربر در انجمن های وب سایت Reddit بوده است.

منبع: 9To5Google

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیگوگلنکسوسنکسوس 6P گوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آزمون دوباره مقاومت نکسوس 6P هواوی در برابر خم شدن!