سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حرکت های غیرقانونی در زمینه اعتراضات آب به آسیاب دشمن ریختن است


علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در مراسم افتتاح پایانه و پارکینگ شهید هاشمی نژاد افزود : جنایت آل سعود و شهادت آیت الله شیخ نمر اعتراضات گسترده ای در سطح دنیا ایجاد کرد .
وی با بیان اینکه سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی در قبال جنایت آل سعود عجیب است ، تصریح کرد : مردم آزاده و عدالت جوی جهان در مقابل شهادت این شیخ آزاده که دست به سلاح نبود ساکت نمی مانند و پیگیر خواهند بود .
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حرکت سعودی در زمینه قطع رابطه با ایران تلاش برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت است ، گفت : ملت ایران نیز باید با هوشیاری در اعتراضات خود به رعایت قوانین و مقررات توجه داشته باشند تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود .
وی افزود : قطع رابطه دولت سعودی به منزله قطع رابطه دو ملت نیست و ما همواره مهمانپدذیر مومنان و مسلمانان از تمام نقاط جهان و عربستان هستیم.
رشیدیان ادامه داد : همچنین تمام تلاش دستگاه های اجرایی برای حفظ امنیت دیپلمات ها فعال است و تلاش برای حفظ حدودهای قانونی ادامه دارد .
رشیدیان ادامه داد : شهادت مردان خدا فیض و برتری نزد خداوند است و کسی که در مقام مجاهدت به شهادت می رسد در نزد خدا عزیز و ارزشمند است و این خون به ناحق ریخته شده باعث تداوم آزادی در منطقه خواهد شد .
وی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : مشارکت گروه های مختلف در بحث ثبت نام و کاندیداتوری قابل تحسین است .
وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت ها در بحث هیات های اجرایی در حال پایان است ، تصریح کرد : گاهی برخی گروه ها و جناح ها می کوشند در جریان انتخابات ایجاد دولواپسی کنند که این امر اقدامی سیاسی است و باید تعدیل شود تا برای دشمنان چراغ سبز روشن نشود .
رشیدیان ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی در کمال قدرت و قوت می باشد و همراهی دولت و ملت در کشور ما مثال زدنی است .
استاندار خراسان رضوی در خصوص برنامه ششم توسعه نیز گفت : طبق تذکر مقام معظم رهبری در خصوص لحاظ اقتصاد مقاومتی برنامه پنج ساله ششم دولت در راستای اجرای اوامر معظم له بازنگری مجدد در بحث تدوین این برنامه را انجام داده است .
رشیدیان در خصوص کاهش درآمدهای دولتی نیز اظهار کرد : در سال جاری برخی درآمدهای پیش بینی شده به دلیل خیانتهای برخی کشورها نظیر آل سعود و کاهش قیمت نفت از 120 دلار به 30 دلار ، کاهش یافت ولی همدلی بین مردم و دستگاه های مختلف بازخورد خوبی داشت .
وی با اشاره به انتخاب مشهد از سوی آیسسکو در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز گفت : طرح های توسعه ای در این خصوص در مشهد به ویژه در بخش حمل و نقل در دست انجام است و دولت عنایت خوبی به مشهد داشته است.
پروژه پارکینگ و پایانه شهید هاشمی نژاد با اعتباری بیش از 310 میلیارد ریال در زمینی به مساحت بیش از 12 هزار متر مربع در خیابان هاشمی نژاد به بهر برداری رسید.
7505/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عزیزان لطفا آب به آسیاب دشمن نریزید...