ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی استقلال اهواز: تیم ما با مورینیو و فرگوسن هم در لیگ برتر نمی‌ماند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی امیری پس از شکست 4 بر یک تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما در نیمه اول چهار گل خوردیم، اما در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد. تیم ما در بازی با پرسپولیس نیز چنین شرایطی داشت و در نیمه دوم بهتر بازی کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص دلایل عملکرد متفاوت این تیم در هر دو نیمه بازی گفت: چون ما شب قبل از بازی به محل مسابقات می‌رسیم، عملکردمان در هر دو نیمه متفاوت است. تیم ما مشکلات زیادی دارد. دلایل این شرایط را نمی‌توانم به زبان بیاورم و از حیطه اختیارات من خارج است. شاید بازیکنان بتوانند دلایل ناکامی‌ها و مشکلات ما را بگویند.

وی افزود: علی حنطه، سرمربی تیم ما با رأی ناعادلانه کمیته انضباطی محروم شده بود و به دلیل آنفولانزا نتوانست در این بازی حاضر شود. ما علاوه بر مشکلات خودمان مشکلات دیگری هم داریم. حریف‌مان امروز دو گل آفساید به ثمر رساند و پنالتی‌مان را ندیدند.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم بیان کنم فوتبالی و مرتبط با فوتبال است. یکی از مهمترین مشکلات ما برمی‌گردد به مسائل مالی. تیم ما اگر با این شرایط ادامه بدهد با مورینیو و فرگوسن هم نمی‌تواند در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- حواشی بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر