ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علی‌آبادی: ورزشکاران خانم از فرصتشان به خوبی استفاده کردند/ هر ۴ ورزشکار ما شانس کسب مدال دارند


به گزارش خبرگزاری فارس طاهره علی‌آبادی در مورد ورزشکاران تیراندازی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند عنوان کرد: تاکنون توسط الهه احمدی که در 6 ماه دوم سال نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی بوده، نجمه خدمتی، سبقت‌ الهی و جان بزرگ در بخش بانوان و پوریا نوروزیان در بخش آقایان سهمیه گرفتند.

وی در مورد اینکه دلیل عملکرد بهتر خانم‌ها در تیراندازی چیست عنوان کرد: جای خوشحالی دارد که خانم‌ها فعالیت خوبی در تیراندازی دارند و نشان دادند که اگر فرصت کافی به آنها داده شود می‌توانند استفاده لازم را ببرند. فدراسیون نگاه عدالت محور دارد و به خانم‌ها میدان کافی داده شده که خوشبختانه آن‌ها هم توانستند از فرصت کافی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده لازم را ببرند.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: محمود گودرزی و کیومرث هاشمی حمایت خوبی از ما دارند. دو روز قبل که آنها را در حرم رهبر کبیر انقلاب دیدم باز هم از ما حمایت کردند. همان طور که مقام معظم رهبری اعلام کردند کسب مدال قهرمانی دارای اهمیت است اما ارزش بالاتر حضور با حجاب خانم‌های ایرانی در عرصه بین‌المللی است که پس از این نکات ورزشکاران ما به حرم امام(ره) رفتند و بیعت دوباره‌ای با رهبر کبیر انقلاب و ارزش‌های انقلاب داشتند تا انشاءالله در المپیک هم به موفقت برسیم.

وی در مورد اینکه آیا احمدی شانس کسب مدال در المپیک را دارد اظهار داشت: همه این 4 ورزشکار شانس کسب مدال دارند آن ها با کسب یک سهمیه می‌توانند در دو رشته حضور پیدا کنند و شانس خود را امتحان کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/Z1I04H


ویدیو مرتبط :
شانس فاطمه سعادتی برای کسب مدال برنز زنده ماند