سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رابط کاربری Good Lock سامسونگ برای گجت های قدیمی تر خانواده گلکسی هم منتشر شد


رابط کاربری Good Lock سامسونگ برای گجت های قدیمی تر خانواده گلکسی هم منتشر شددیجیاتو/ اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در هفته دوم فروردین ماه از رابط کاربری جدید Good Lock برای اسمارت فون پرچمدارش گلکسی S7 پرده برداشت. پس از گذشت حدود بیست روز از انتشار این اپ در فروشگاه Galaxy Apps برای پرچمداران جدید، بالاخره امروز نوبت به صاحبان پرچمداران قدیمی تر خانواده گلکسی رسیده تا بتوانند از این رابط کاربری به عنوان جایگزینی برای تاچ ویز استفاده نمایند.

دایره گجت های پشتیبانی شونده توسط Good Lock، از امروز علاوه بر گلکسی S7 و S7 اج مدل های دیگر شامل گلکسی S6، S6 اج، S6 اج پلاس، S6 Active و همچنین گلکسی نوت 5 را نیز در بر می گیرد.

کاربران ساکن کشورهای ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا، سنگاپور و کره جنوبی می توانند از امروز با مراجعه به Galaxy Apps، به دانلود رابط کاربری مذکور اقدام نمایند. Good Lock در واقع جایگزینی برای رابط کاربری پیش فرض سامسونگ یعنی تاچ ویز محسوب می شود که ضمن اعمال تغییراتی در قفل صفحه و نوار اعلان ها، رنگ هایی جدید و زیبا و فهرست های قابل اسکرول را به رابط کاربری پیش فرض تاچ ویز می افزاید.

سامسونگ پیش از عرضه Good Lock وعده داده که به صورت هفتگی اقدام به بروزرسانی این رابط کاربری خواهد کرد، و قابلیت های درخواست شده توسط کاربران را به آن خواهد افزود. توجه داشته باشید که رابط کاربری Good Lock، در صورتی که به هر دلیل آن را نپسندید قابل پاکسازی است و هر زمان که بخواهید می توانید به رابط کاربری خام و دست نخورده تاچ ویز بازگردید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
نمای تازه اندروید 5 و رابط کاربری سامسونگ در گلکسی اس 6