علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رویکرد دانش‌محور و تخصصی پلیس ایران در مبارزه با مواد مخدر


به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار علی مویدی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را انتقال تجربیات و دانش ایران به افغانستان عنوان کرد و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در دنیا نقش برجسته و ویژه ای در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد.

وی افزود: راهبرد پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران صرفا مقابله ای نیست بلکه علمی، تخصصی و آموزشی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: امروز شاهد هستیم پلیس مبارزه با موادمخدر ایران در ارائه راهکارهای علمی و نیز در راستای مبارزه با این معضل، حرف اول را می زند؛ جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.

سردار مویدی تأکید کرد: رویکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، انتقال دانش، علم و مهارت خود به کشورهای همسایه از جمله افغانستان است.

وی اضافه کرد: معتقدیم با انتقال سرمایه های علمی و دانشی می توانیم پلیس افغانستان را نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر مجهز کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: در دوره های آموزشی از اساتید مجرب بهره گرفتیم، حضور سفیر افغانستان در جمع افسران آموزش دیده این دوره موید این امر است که افغانستان از برگزاری دوره های پیشین بهره کافی و مطلوب را برده است.


ویدیو مرتبط :
درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرار در مرزهای شرق کشور