ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حاتمی: واسطه‌ها بین رحمتی و قلعه‌نویی حاشیه می‌سازند/ این دو با هم نان و نمک خورده‌اند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی پس از برتری 3 بر 2 تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: امروز فوتبال قوی و خوبی را شاهد بودیم و زدن 5 گل در این مسابقه نشان داد مسابقه فنی برگزار شد اما حاشیه‌ها همیشه قشنگی فوتبال را کم کردند.

وی در مورد درگیری‌های قلعه‌نویی و رحمتی، گفت: مهدی دوست 10 ساله من است و مانند برادر او را دوست دارم. در درگیری به وجود آمده هم خواستم به غائله پایان دهم.  رحمتی و قلعه‌نویی به عنوان شاگرد و مربی با هم نان و نمک خوردند و این حرکات خوب نیست.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه مقصر اصلی چه کسی بود، گفت: همیشه آدم‌های فی‌مابین و واسطه حاشیه درست می‌کنند مشکل رحمتی و قلعه‌نویی هم همین است. کسانی که بین‌شان بودند کار را خراب کردند. قلعه‌نویی چندین جام را برای استقلال آورده است و این رفتارها خوب نبود.

حاتمی گفت: هر کسی بود دوست داشت استقلال برنده شود و به قهرمانی برسد اما قلعه‌نویی هر جا بوده به دنبال موفقیت تیم خودش بوده است و این هم یک چیز طبیعی است. رحمتی و قلعه‌نویی در سپاهان، مس کرمان و استقلال با هم جام آوردند. من به رحمتی گفتم فوتبال تمام می‌شود و به حرف کسانی که دو بهم زن هستند گوش نکن و هر مشکلی بوده در داخل زمین باید حرمت‌ها حفظ می‌شد.

وی در مورد درگیری مجیدی و قلعه‌نویی هم گفت: من این صحنه را ندیدم اما مجیدی هم شاگرد قلعه‌نویی بوده و باید حرمت‌ها را حفظ می‌کرد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی