سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشارکت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع برجام


مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: تحویل آثار استانی دانش‌آموزان با موضوع پرسش مهر رئیس جمهور امروز به پایان می‌رسد.

وی افزود: هر استان بر اساس سهمیه‌ای که در هر رشته دارد باید آثار برگزیده استانی خود را تحویل دبیرخانه کنگره پرسش مهر دهد که این مهلت امروز پایان می‌یابد.

علی‌اکبرزاده با اشاره به اینکه از فردا کار داوری آثار آغار می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 11 رشته با موضوع «فرصت‌های پس از توافق هسته‌ای یا برجام» توسط دانش‌آموزان تهیه شده است و در هر گروه کاری، 3 نفر را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی آثار خود در خصوص برجام را به دبیرخانه کنگره پرسش مهر ارسال کرده‌اند، گفت: در مجموع 3 میلیون و 200 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در خصوص پرسش مهر رئیس جمهور مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/X1MM9F


ویدیو مرتبط :
نامه دانش آموز اصفهانی به رئیس جمهور و پاسخ روحانی