سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه زنبوردار گرفتار در رودخانه سیمره با عملیات راپل از مرگ حتمی نجات یافتند


محمد سلیمانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این سه زنبوردار مرد عصر چهارشنبه در حین انجام كار زنبورداری در روستای زیرخاكی از توابع بخش هلیلان در حین عبور از رودخانه سیمره به علت سیلاب و طغیان رودخانه گرفتار شدند.
وی با بیان اینكه از دیروز تاكنون این سه نفر بر روی تلی از خاك در میان آب های خروشان گرفتار بودند، اظهار كرد: تلاش برای نجاب این سه نفر عصر چهارشنبه آغاز شد ولی به خاطر حجم بالای آب و خروشان بودن آن امكان نجات این سه نفر مقدور نبود.
سلیمانی افزود: برای نجات این سه نفر درخواست اعزام بالگرد جمعیت هلال احمر داده شد و با حضور بالگرد عملیات امداد و نجات نیروهای امدادی در قالب عملیات راپل با موفقیت انجام و این سه نفر از میان آب های خروشان رودخانه سیمره نجات یافتند.

** امدادرسانی هلال احمر به 34 سیل زده در شهرستان دهلران
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام همچنین از امدادرسانی این جمعیت به 34 نفر از مردم سیل زده شهرستان دهلران خبر داد كه به علت ابگرفتكی منازل مسكونی گرفتار شده بودند.
سلیمانی گفت: منزل مسكونی این افراد بر اثر بارش شدید باران و سیلاب روز گذشته دچار آبگرفتكی شده بود كه عملیات امداد و نجات آنها توسط امدادگران این جمعیت تا صبح امروز ادامه داشت.
وی اظهار كرد: چهار نفر از این افراد به علت مصدوم شدن توسط امدادگران این جمعیت به مراكز درمانی دهلران منتقل شدند.
وی افزود: در صورت ادامه بارش ها و وقوع سیلاب نیروها و امدادگران این جمعیت آماده امدادرسانی هستند.
بارش های سیل آسای روز و شب گذشته موجب وقوع سیلاب در برخی مناطق استان ایلام مشكلاتی بوجود آورده است.
7171/ 9002 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ده صحنه ای که انسان ها از مرگ نجات یافتند