نشست پست‌بانک‌ی‌ها با فعالان حوزه‌های IT و ICT


سومین نشست هم‌اندیشی مسئولان پست‌بانک‌ایران با مدیران عامل شرکت‌ها و نمایندگان فعال در حوزه‌های IT و ICT با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل، مدیران امور، رؤسای ادارات ستادی این بانک و مسئولان مدیریت شعب منطقه دو تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این نشست امیرحسین دوائی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر از برگزاری اینگونه جلسه‌ها و تعامل صاحبان تجارب ارزنده گفت: مهم‌ترین کار حوزه ICT این است که خود صاحب ایده و نظر است و عملیات تشخیص آن به شخص ثالث واگذار نمی‌شود.

خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نیز در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و تقدیر از حضور همه فعالان حوزهIT و ICT ، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی، هم‌فکری و تعامل با فعالان مربوطه و استفاده از تجارب آن‌ها دانست و وظیفه اصلی این بانک را ارائه خدمات متنوع و تأمین نیازهای مالی این بخش عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای برجام و برداشته‌شدن تحریم‌ها، پست‌بانک‌ایران نیز همانند سایر بانک‌ها از همین امروز به سوئیفت وصل شده و آماده خدمت‌رسانی در این راستا از جمله برای فعالان حوزهIT و ICT است.

فرحی در ادامه به تشریح دو راهبرد اصلی بانک شامل بانک تخصصی حوزهIT و بانک توسعه‌ای برای حضور در روستاها به‌عنوان رسالت اصلی با ایجاد 12هزار نقطه تماس برای ارائه خدمات متنوع بانکی به این نقاط پرداخت.

در این نشست برخی از مدیران عامل شرکت‌ها و نمایندگان فعال در حوزه‌های IT و ICT، دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و سوال‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نشست فعالان اقتصادی کشور با وزرای حوزه‌های اقتصادی پیشنهادی دولت