ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیل‌زاده: اتفاقات بازی با پرسپولیس را باید فراموش کنیم/ می‌توانیم سهمیه آسیا بگیریم


شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: دو بازی سنگین را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و ریکاوری لازم را نداشتیم. پرسپولیس خیلی خوب و با نظم بازی می‌کند و مربی و بازیکنان قوی‌ دارد. ما هم در بازی امروز برنامه داشتیم و نمایش خوبی ارائه کردیم.

وی افزود:‌ در مقاطعی از بازی می‌توانستیم برنده شویم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما متاسفانه به گل نهایی نرسیدیم. یک امتیاز، ما و پرسپولیس را از خواسته‌مان دور کرد و سود چندانی برایمان نداشت . امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و سهمیه حضور در آسیا را کسب کنیم. گرفتن سهمیه در ادامه راه خیلی کار سختی نیست.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با درگیری‌هایی که در جریان بازی بین سینا عشوری و محسن بنگر به وجود آمد، تصریح کرد: این درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است و گاهی پیش می‌آید. باید بازیکنان، خود را کنترل می‌کردند که این اتفاق نیفتاد. دیگر بازی تمام شده و نباید این بحث را ادامه داد. دو تیم به فکر بازی‌های آینده خود هستند و به ادامه مسابقات می‌اندیشند.

خلیل‌زاده در پایان تصریح کرد: برای چندمین بار خواهش می‌کنم ما سربازها را ببخشند. همه ما انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی داریم و برای چندمین بار درخواست می‌کنیم مورد بخشش قرار بگیریم تا در تیم ملی حضور پیدا کنیم. مدت کمی تا اتمام سربازی ما باقی مانده است. اکنون پولی دریافت نمی‌کنیم و حضور در تیم ملی می‌تواند برای ما انگیزه زیادی به وجود آورد. همه بازیکنان سرباز این درخواست را دارند و امیدوارم با این مسئله موافقت شود.

انتهای پیام/ش


ویدیو مرتبط :
آتش بازی نایب قهرمانی و سهمیه آسیا پرسپولیس در غدیر