سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فناوری هسته‌ای گشایشی جدید در جهاد علمی از سوی دانش‌آموختگان «اقدام و عمل» است


به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

متن پیام رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای به این شرح است:

ملت بزرگ ایران اسلامی با گذشت قریب به چهار دهه‌ از حیات شکوهمند و پر برکت انقلاب اسلامی، هر روز شاهد خلق صحنه‌ای بی‌بدیل از حماسه و افتخار توسط فرزندان رشید و غیور وطن بوده‌اند، که جهانیان را به تحسین و تکریم واداشته است.

20 فروردین‌ماه، روز ملی فن‌آوری هسته‌ای در شمار چنین روزهای مبارک و غرورآفرین نزد ملت شریف ایران می‌باشد. این روز بی‌نظیر، با مناسبتی چون شهادت مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی پیوندی با مسما و ناگسستنی خورده است و تداعی این حدیث شریف نبوی است که فرمودند: اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس بدان دست خواهند یافت.

اما این بار جوانان برومند و دانشمندان متعهد ایران اسلامی با هنر شهادت و به بهای خون پاک خویش بر قله‌های رفیع دانش هسته‌ای گام نهادند و همگان دیدیم و جهانیان دیدند که فرزندان فرهیخته مکتب خمینی (رمدظله‌العالی، با سلاح ایمان و تلاش و با هنر اسلامی ه) و دانش‌آموختگان «اقدام و عمل» در مکتب امام خامنه‌ای و قلم خون‌رنگ سید شهیدان اهل‌قلم، از مسیر دانش متعهدانه معبری جدید را در جبهه‌ی جهاد علمی گشودند، تا از نورانیت ازلی خویش تارک اسلام و تشیع را متلألی و نورافشانی سازند. نورانیتی که تابش آن بر تاریخ این سرزمین روشنی‌بخش صفحاتی سراسر همت و مردانگی است که بر آن برای همیشه به زر نگاشته خواهد شد: هنر نزد ایرانیان است و بس. 

درود می‌فرستیم به روح بزرگ و ساحت پاک آن شهیدان خدایی عرصه‌ فن‌آوری هسته‌ای که ایران و اسلام مدیون این هنر آسمانی آنان خواهد بود و با آرمان‌های این شهیدان جاوید و امام شهیدان پیمان می‌بندیم که با تمام وجود خویش ادامه‌دهنده‌ مسیرشان، در سایه فرامین ولایت باشیم. انشاءالله.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانش آموختگان دوره آشتی با درون برای شما می گویند