ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شجاعی: وضعیت پورحیدری نسبت به روزهای گذشته بهتر است/ در بیمارستان احساس تنهایی نمی‌کنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریده شجاعی در خصوص وضعیت منصور پورحیدری اظهار داشت: او هم اکنون وضعیت بهتری دارد و قندش کنترل شده و مشکل کم‌خونی‌اش برطرف شده است اما با برخی مشکلات دیگر روبروست که هم اکنون پزشکان در حال بررسی این موارد هستند.

وی ادامه داد: پزشک منصور صراحتا اعلام نکرده مشکل او حل شده اما وضعیتش نسبت به روزهای گذشته بهتر است و امیدوارم هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

همسر پورحیدری در مورد اینکه آیا تنها مشکل او مسئله قندش بوده، گفت: پورحیدری به خاطر قندش به پزشک مراجعه کرد که پس از آن پزشکان تشخیص دادند که او باید در CCU بستری شود. یک لکه در ریه‌اش وجود دارد که در حال بررسی هستند تا شرایطش مشخص شود.

شجاعی در مورد حضور مسئولین و مردم گفت: باید بگویم که ما در بیمارستان اصلا احساس تنهایی نمی‌کنیم چرا که مردم، مسئولین و بازیکنان برای دلجویی به بیمارستان آمدند و امیدوارم با دعای خیر آنها منصور هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/UVQRXF


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی آخرین وضعیت منصور پورحیدری در گفتگو با پسرش‬‎