امام جمعه ارومیه:چشم و هم چشمی بلای خانمان‌سوز خانواده‌هاست


امام جمعه ارومیه گفت: اگر قدم گذاشتن در مجلس شورای اسلامی برای خودنمایی باشد، حماقت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، حجت‌اسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه افزود: تمام کسانی که برای حضور در مجلس شورای سلامی قدم برداشته اند باید نیتی خالص داشته و رضایت خدا را در نظر قرار بگیرند.

وی ضمن تشکر از همه مردم که به حماسه 9 دی اهمیت داده و در مراسم بزرگداشت آن شرکت کردند، افزود: حماسه 9 دی مربوط به هیچ حزبی نیست بلکه یک حرکت ملی است و مسئولین نیز باید در این رابطه شفاف‌سازی کنند.

قریشی تاکید کرد: حمایت از مسلمانان مظلوم نیجریه و شهدای آذربایجان وظیفه همگان است، و مسئولین کشور آذربایجان نیز باید اجازه برگزاری مراسمات مذهبی در این کشور را بدهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: همان طور که در قرآن نیز آمده است دشمنان اسلام هیچ هراسی از به خطر انداختن مسلمانان ندارند و این امر از کلام‌شان پیداست، امروزه نیز دشمن بودن آمریکا از گفته‌هایش کاملا گویاست.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: تنها چیزی که موجب ثبات تقوا در دل‌ها می‌شود، فهمیدن حقایق و در نهایت زنده نگه داشتن مشیت الهی در دل‌هاست.

قریشی چشم و هم چشمی را بلای خانمان سوز خانواده‌ها دانست و افزود: اهمیت به دارایی دیگران و حسرت آن را خوردن از ویژگی‌های انسان عاقل نیست و همان طور که در احادیث داریم، هر کس چشمش به مال مردم باشد غصه‌اش تا آخر عمر پایان نمی‌یابد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سرطان بلای خانمان سوز