سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرونده ستایش مسیر قانونی را طی می‌کند و جای نگرانی نیست/غرب به‌ فکر مهاجرینی باشد که در دریا غرق می‌شوند


«حجت الاسلام جواد طاهری» امام جمعه خیر‌آباد ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول ستایش قریشی، اظهار داشت: ستایش از افغانستان و اهل سنت بود، خانواده قاتل و مقتول در یک کوچه بدون هیچ مشکل و اختلافی با هم زندگی می‌کردند.

امام جمعه خیرآباد ورامین، با اشاره نحوه اطلاعش از قتل ستایش، گفت: چند روز پیش قاتل به همراه چند نفر به من مراجعه کرد که این قتل را مرتکب شده است، با من صلاح و مشورت کرد که چه کار انجام دهد، به نیروی انتظامی اطلاع دادیم و بعد از پیدا کردن جنازه توسط نیروی انتظامی متوجه شدند که قتل واقعیت دارد.

وی با بیان اینکه که پدر و مادر قاتل بعد از تنها گذاشتن فرزندشان پس از چند روز متوجه می‌شوند که فرزندشان مرتکب قتل شده است، گفت: این واقعه عبرت‌های زیادی برای خانواده‌ها دارد اینکه خانواده‌ها فرزندانشان را تنها نگذارند و مراقب فرزندانشان باشند.

تبعیضی بین ایرانی و افغانستانی نیست

حجت‌الاسلام طاهری با انتقاد از آنچه در فضای مجازی و رسانه به دروغ گفته شده که خانواده قاتل از خانواده شهید هستند، گفت: فرقی بین اتباع ایرانی و افغانستانی وجود ندارد همه ما در دوران سال‌های دفاع مقدس شهید تقدیم کرده‌ایم، از شیعه، سنی و ارمنی همه خانواده شهید دارند، کشورهای غربی از فرهنگ شهادت در عراق و سوریه می‌ترسند و به این وسیله ترس خودشان را نشان می‌دهد.

 امام جمعه خیرآباد، خاطرنشان کرد: سن کم مقتول داغ ما را بیشتر کرد و برخی به دنبال این هستند این موضوع را وسیله‌ای قرار دهند و بین ایرانی و افغانستانی اختلاف ایجاد کنند، ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها در هر شرایطی با هم رفیق هستند و فرهنگ آنها به هم نزدیک است، آنها در کشور ما احساس آرامش به نسبت سایر کشورها دارند و قوانین ما مورد تأیید آنها است، رسانه‌های بیگانه اگر می‌توانند در رابطه با کودک‌کشی در کشور یمن گزارش تهیه کنند.


ویدیو مرتبط :
پرونده اعطای وام های غیر قانونی