ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمدی‌نژاد: اگر مالکان باشگاه خانواده دارند ما هم داریم/امیدوارم صدایمان به گوش وزیر نفت برسد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید حمدی‌نژاد پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:‌خوب بازی کردیم و بردیم. این گل را به مرحوم اکبر دارستانی و خانواده‌اش تقدیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نفت اصلا شرایط خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر مالکان باشگاه خانواده دارند ما هم خانواده داریم و برای گذران زندگی‌مان باید هزینه کنیم. چطور می شود وزارت نفتی که یک کشور را می‌چرخاند برای زیرمجموعه خود پول ندارد که خرج کند. فکر می‌کنم این موضوع با عقل جور درنمی‌آید.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند. مگر چند تیم ایرانی در آسیا توانستند در خاک عربستان پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورند و مردم را خوشحال کنند. این تیم نفت همان تیم است.

حمدی‌نژاد عنوان کرد: سال قبل که شرایط ما خوب بود و نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم همه کنارمان بودند و از ما تعریف و حمایت می‌کردند اما امسال آقایان خودشان را به خواب زدند. امیدوارم صدایمان به گوش وزیر نفت برسد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
ناگفته های احمدی نژاد از لابی ها و فشار برای انتخاب وزیر نفت