سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امسال با خانواده هم می شود رفت نمایشگاه مطبوعات!


وبلاگ > مهاجری، محمد -

1-من هم مانند بسیاری از خلق الله معتقدم حضور بانوان در ورزشگاهها برای تماشای مسابقات فوتبال،شایسته نیست، از بس که جمعی از تماشاگرنماها حرف زشت می زنند و بی ادبی می کنند . اگر روزی این امکان به وجود آمد که این جماعت تماشاگرنما مثلا قهرکنند یا ورزشگاه را تحریم کنند و برای دیدن مسابقه نیایند، می شود خانواده را هم برد ورزشگاه.

2-بعضی دوستان رسانه ای امسال از نمایشگاه قهر کرده اند و اسمش را گذاشته اند تحریم. بعضی شان(و نه همه شان) ادبیاشان شبیه همان تماشاگرنماهاست. و حالا که قهر کرده اند، دیگر با خیال راحت می شود با خانواده رفت نمایشگاه.

3- ببخشید که یادم رفت در تیتر این مطلب یادآوری کنم که این مطلب طنز است. انشالله دوستان اصولگرای من به دل نخواهندگرفت. چون یک کار طنز و فکاهی کرده اند به اسم تحریم که خودشان هم از آن خنده شان می گیرد و این نوشته هم طنز است به سیاق کار خودشان.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه مطبوعات ( بخش اول )