سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واحدی: ۲۲ بهمن بزرگترین نماد دموکراسی و رفراندومی پرشور است


محمد واحدی مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: الحمدالله امروز بار دیگر شاهد حضور پرشکوه مردم علی‌الخصوص جوانان و دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن هستیم. حضوری که وظیفه مسئولان را در خدمت به مردم دو چندان می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران محصول حضور آحاد مردم و آزادی بیان در روزهای انقلاب است می‌توان گفت 22 بهمن بزرگترین نماد دموکراسی و پرشورترین رفراندومی است که هر ساله در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور تمام مردم ایران از نژاد، رنگ، دین و اختلاف سلیقه در صحنه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن هستیم و همین نشان‌دهنده حق آزادی بیان و اندیشه در ایران اسلامی است.

مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر تصریح کرد: مردم ما امروز با حضور در این رفراندوم بزرگ فریاد خود را بر سر مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر برآوردند، کسانی که از رژیم صهیونیستی و هم‌پیمان منطقه‌ای خود که کوچکترین آشنایی با انتخابات ندارند و اصلاً انتخابات را نمی‌فهمند، حمایت می‌کند

وی گفت: بی‌شک حضور پرشور و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی امروز مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند خواهد بود.

واحدی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز همانند 37 سال گذشته با انتخابات آزاد دموکراسی و مردم‌سالاری خود را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2HL3TA


ویدیو مرتبط :
آزادی بیان در مکتب خلفا!!!- نماد دموکراسی سقیفه ای