سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر کشور از علاقه مندی کلمبیا برای همکاری با ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر خبر داد


به گزارش ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران امروز پس از ملاقات با 'یسید ریس آلداردو' وزیر دادگستری کلمبیا گفت: طرف مقابل علاقه زیادی به ادامه گفت وگوها و تبادل نظر در زمینه مسائل و موضوعات مشترک دارد.
وی در مواجه با نگاه متفاوت طرف مقابل به مقوله قاچاق مواد مخدر و سرنوشت قاچاقچیان، گفت: اگرچه وجوه تشابه اجتماعی زیادی در این زمینه در ایران و کلمبیا وجود دارد، اما در عین حال دو کشور از وضعیت و موقعیت متفاوتی نیز برخوردارند، زیرا ایران تنها با مساله مواد مخدر مواجه نیست، بلکه در هم آمیختگی موضوع مواد مخدر با موضوع تروریست، شرارت و جرائم سازمان یافته منجر به افزایش خشونت ها در زمینه مواد مخدر شده است.
وزیر کشور در این دیدار که در حاشیه پنجاهمین نشست کمیسیون مواد مخدر در وین برگزار شد،از طرف کملبیایی دعوت کرد تا از نزدیک با فعالیت های ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر دیدن کند.
رحمانی فضلی با توجه به لغو تحریم ها و کمک نهادهای بین المللی و کشورها مختلف در زمینه مواد مخدر به ایران، ضمن اعلام آمادگی ایران برای جلب تجربیات کشورهای مختلف به ویژه کلمبیا در زمینه مبارزه با مواد مخدر، افزود: ایران در عین حال صرفا منتظر کمک های این کشورها نخواهد بود و در صورت نیاز به هر نحو ممکن امکانات جدید آنها از جمله 'ایکس ری' کلمبیا به عنوان یک کشور پیشرو در مبارزه با مواد مخدر، را خریداری می کند.
اروپام**441**1378**1599

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزیر کشور از سود افسانه ای قاچاقچیان مواد مخدر می گوید